BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 15 iunie 2009

O leapsa.

Am obiceiul sa le fur.



Nume: Cristina.
Vreau sa devin: ...Om?:| parca nu am mai mentionat de N ori ca vreau sa devin Tattoo Artist
Imi plac[e]: Muzica, Desenul, sa citesc, sa scriu pe blog.
Nu imi plac[e]: cocalaria/pitiponceala/emolarimea de trend, prostia, carnea, canicula.
Cuvantul meu preferat este: daca vorbim despre ticuri verbale, le am pe "deci" si "bai"
Azi am facut: am vegetat si am mers la bunica-mea.
M-am plictisit de: colegii mei cretini.
Sunt: pe scaun.
Am nevoie de: cateva zile la mare.
In curand voi: in curand o voi lua pe campii dupa mielusei verzi si mov. E de la caldura.
Daca va fi fata, primul meu copil se va numi: Ba, nu stiu daca o sa am asa ceva, oricum, o sa vad atunci.
Daca va fi baiat, primul meu copil se va numi: ...
O trupa: Trooper.
O melodie: Ziua vrajitoarelor.
Eu spun copac, tu spui: ca intrii in el cu dovleacu.
Site-ul preferat: Blogger.com
Cel mai scarbos lucru: o meduza si un melc, impreuna.
Cel mai dragut lucru: puppyyyyyyy.
Stilul pe care il adopti: Stilul VARZA. :))
Dulciuri: Orice. Oricand. Oricum
Ceva de baut: Limonada.
Dependente: Muzica, Desen, Net, Chitara, Blog.

O pasez catre Cati, ca tot nu mai are subiect, da sa vina de la tara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu