BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 14 iunie 2009

A trecut...

Clasa a 7-a a trecut la fel cum a venit...
Cred ca singura amintire puternica legata de clasa a 7-a a fost prima zi de scoala, care a fost marcata de piesa "The day that never comes", de la Metallica, de altfel prima piesa ascultata pe anul acela scolar.
Anul scolar 2008-2009 a fost marcat de multe lucruri neplacute, mai multe lucruri neplacute decat placute si sunt fericita ca in sfarsit s-a incheiat.
Am avut, ce-i drept, multe probleme cu colegii si destule cat sa imi tina mintea ocupata.
Sper, din tot sufletul sa nu se repete la anu.
Daca se repeta, ma car din clasa.



Acum alta problema de a mea.

Ma simt goaznic, atat de groaznic incat daca mi s-ar oferi sansa sa ma calce tramvaiu, nu m-as opune.
Sunt letargica rau, nu mai am chef de nimic si ma simt vinovata.
Ma simt ca si cum as fi cea mai oribila persoana posibila, ma simt ca si cum as fi facut ceva foarte gresit.
Nu, nu am ucis pe nimeni.
Poate mi-am ucis eu niste neuroni, poor guys.
I really need someone to tell me that i am not like that :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu