BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Deci da!

Da, asta seara, iar se cearta ai mei! Frumos, nu?:>
Asa zic si eu:)
Sincer, deja chiar nu imi pasa, imi e mila de mama in schimb ca tre sa ii suporte tampeniile tatei...
Eh, nevermind, i don't care:-j
Azi mi-am amintit niste chestii care le urasc
Cum ar fi sa imi zici "asta" sau "fata" sau cel mai rau "fa":
Sau tipii care considera ca fetele sunt 100% useless:-j
Ori mosii din masini cere iti fac ochi dulci:EW
De asemenea urasc sa astept 10 minute cel putin 381 cand afara e frig de iti cad dintii:-s
Mai urasc si cand incep babutele alea care le crezi niste dragute sa te inghesuie ca desi stai in picioare le-ai ocupat spatiu si babele care se uita la tine din cap pana in picioare, te analizeaza in detaliu si irti zic "cat e ceasul?"
SAU, ce mi se pare cel mai crunt, o faza care am patit-o mai de mult in 381- Un tataitza vine la mine si face "Nu te supara, tinere domn, cobori la prima?"
La ultima faza am ramas interzisa:
Chiar am fata de baiat?:-s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu