BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 11 ianuarie 2009

Erm


E frig...

E frig, iar eu nu am nimic sa ma incalzesc...Nici macar caloriferul nu e cald...

Iar afara e intuneric...Becurile de pe strada s-au ars...Asemenea unui chibrit tinut prea mult aprins...Acum sunt doar o amintire, a ceea ce au fost si nu mai sunt...

E frig, iar vantul intra prin geamul deschis...Nu vreau sa il inchid, desi mi-e frig...Nu vreau, sau nu pot...

Suna telefonul...La capatul celalalt se aude o voce necunoscuta mie..Era greseala...

Nimeni nu m-a mai sunat de mult, nimeni nu m-a sunt niciodata, de altfel...

Nu, nu am sa ma dau batuta, am sa lupt pana voi castiga si voi avea ce imi doresc...



Life is like a puzzel, and you just don't know who is the missing piece

Un comentariu:

  1. niciodata sa nu te lasi batuta:D atata vreme cat inca iti mai doresti lucrurul ala,lupta pt el,indiferent daca merita sau nu.:D

    RăspundețiȘtergere