BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 9 ianuarie 2009

Da...

Deja s-a dus prima saptamana de scoala...
Ce repede trece timpu...Parca ieri era luni si ma vaitam de ce lene imi e sa incep scoala...
Ehe..Maine e sambata, deci- cursuri de chitara :D
Uhuu, abia astept, nu am mai fost acolo de cand am luat vacanta:)
Da, sunt fericita, acolo chiar ma simt eu...Acolo e singurul loc unde pot vorbi cu persoane normale si sanatoase la cap...
Ahh...Sper sa nu fie urat, sau un frig din ala de o sa imi cada dintii...Sper si ca in 381 nu vor fi prietenele mele babele (era sa scriu balele) care se uita la mine parca mananc lilieci si capre...Si iubirile mele, mosii care au o problema cu igiena...
Da...Acum cateva seri am realizat ca nu stiu varianta buna a refrenului din "Ziua vrajitoarelor" deci a trebuit sa ma apuc sa invat iar, sa imi fac bataturi iar si sa imi trezesc parintii iar (da, pe mine numai noaptea ma apuca cheful)
Acum am reusit sa invat refrenul bun, thank god, daca realizez ca si asta e prost, cedez:))
Maine ma vad cu Aleksa:) si cu Anduu
>:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu