BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 23 decembrie 2008

O urasc :|


Deci mi-am inceput dimineata cu 5 tone de draci

Minunata mea mama, convenise cu mine aseara ca azi de pe la 7 merg cu ea la munca, la bunici etc.

Ma trezesc azi si surpriza: NIMENI

De ce? Pentru ca minunata mea mama nu a vrut sa ma scoale.

Stiu, o sa ziceti: "pai si doar pentru atata te superi?"

DA, pentru ca mereu face asa si m-am saturat


"Tot ce ei n-au reusit

Vor acuma noi sa facem,

Viitoru-i stabilit,

Nu conteaza ce ne place.


M-am saturat pana peste cap

Dar ce sa fac cu ei?

Am sa ma duc si am sa le spun

Chiar acum ca:


Vreau sa fac ce imi place,

Vreau sa fiu ce vreau eu,

Vreau s-aleg singur drumul,

De-o fi rau, e al meu! "


Cam asa suna melodia "Zi de zi" de la Cargo (melodie dupa care a fost numit si blogul)

Melodia asta, pana acum cateva saptamani, puteam spune ca nu ma defineste deloc, eu cu ai mei eram numai lapte si miere

Da' de cand a venit pacatoasa aia de teza ai mei sunt nesuferiti si uraciosi cu mine, plus ca se comporta ca cei din versuri, se asteapta sa port eventual si ochelari de cal, ca sa fie treaba treaba:


Vine Craciunul si cred ca va fi cel mai sec Craciun anu asta:

O sa trebuiasca sa stau la masa cu bunicii, unchii, verii si partintii mei, pentru a asculta cum o sa fie vara-mea laudata ca a luat note mai mari la teza 8-

CUM NAIBII SA NU IEI NOTE MARI CAND FACI MEDITATII?

Eu care nu am facut mai de loc pregatire si totu a fost pe meritu meu, tot eu sunt de vina BINEINTELES!


Cat pot sa ii detest la faze deastea X(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu