BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 24 decembrie 2008

God


In afara de faptu ca sunt cu nervii la pamant,acum e momentu meu in care cica incerc sa ma relaxez...

Ce fac acum? Scriu aici, ascult colinde (da am o manie cu cargo si deaia si colindele tot de ei sunt canate, probleme?) si ma gandesc ce parinti naspa am

Am parinti naspa pentru ca oricate lucruri le-as face si m-as zbate sa ii multumesc, nu am cum sa o fac pentru ca nu vor niciodata sa fie multumiti de mine...

Nu asta conteaza, conteaza ca maine trebuie sa aud o morala CAT CASA POPORULUI despre notele mele, dupa ce ai mei or sa afle ce note a luat vara-mea la teze :

Copila aia e paralela total si totusi mereu ma ia ca note. De ce? Pentru ca eu sunt corecta, fac totu pe barba mea, nu copiez si alte deastea si ea face exact opusu:

Si atunci cum sa nu ma enervez?

O ce zi frumoasa va fi maine! Parca ii si aud "ea cu ce e ai desteapta ca tine?" ea e mai desteapta decat mine cu orele ei de meditatii...

Cat ma poate enerva nedreptatea:

Nu mai conteaza, SARBATORI FERICITE IN CONTINUARE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu