BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 24 decembrie 2008

Deci


STIU CA E AL DOILEA POST AZI DA DEAIA NU MAI POT EU

Sunt foarte foarte frustrata

De ce? De nedreptatile care se fac in scoli!

Andu a patit-o si eu am patit-o...Andu a patit-o cu dragele colege care intra in licee bune cu medii luate pe meditatii, eu cu vara-mea cu notele la teza luate pe mditatii si pe felul in care mi-a facut diriga muci nota de la teza la romana :

Si acum marea noastra problema: noi cu ce mama dracu am gresit ca suntem corecte, si alea care fac meditatii ne iau aproape mereu fata?:-L

Da si cu minunatii parinti care fac circ din orice tampenie, cum ar fi ai Andrei care au urlat pentru ochelarii ei si ai mei care inca sunt suparati bors pe nota la teza

WE ARE OFICIALLY FRUSTRATED

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu