BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 25 decembrie 2008

Merry X-Mas!


Craciun fericit!

Culmea, ziua de azi nu a decurs deloc asa rau cum ma asteptam, a fost chiar ok.

Acum revenim la ale noastre (frustrarile zilnice si alte deastea)

Ati observat cum in fiecare an lumea devine tot mai la fel?

Si prin "la fel" ma refer cum la un moment dat tu ai ceva si dupa 2-3 saptamani toti au asa ceva.

Imi amintesc cand in a 5-a mi-am dat 2 gauri in plus in urechea dreapta(care mai tarziu s-au astupat dar :-j). Toti profesorii erau socati, iar colegii se uitau ciudat.

De baieti nu mai zic, era ceva fenomenal sa fi baiat si sa ai o gaura in ureche, dar doua era ceva deja mult prea iesit din comun.

Si acum? Acum toate panaramele au tone de cercei din aur in urechi, niciunu din cercei nefiind la fel (si asta am avut) iar toti cocalarii au cercei deaia GAY in urechi (gay=de rapperi)

Vara trecuta, am vrut sa fiu si eu colorata so mi-am luat un tricou cu Songebob- dupa 3 zile TOATA LUMEA avea la fel, iar pe mine nimic nu ma streseaza mai rau decat sa fiu la fel cu ceilalti...

Unghiile negre la fel, pana acum 3 ani(maxim) erai satanist daca aveai unghii negre, acum la T.V, toate fiintele de acolo au unghiile asa, fiind trendy!
de vans nu mai zic, acum e funky sa ai vans in picioare si deaia eu nu mi-i mai port:))

Jeansii rupti sau albiti la fel, acum ceva timp erai privit urat de oameni daca aveai asa ceva, acum e greu sa mai gasesti jeansi normali.(si da, sunt jeansi nu blugi, blugi vine de la blue jeans iar jeansii nu sunt mereu albastrii)

Sper ca am mentionat cam tot ce a fost de mentionat si ca nu am omis nimic:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu