BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 22 decembrie 2008

DECI!


Azi am avut o zi 3/4 de rahat

1/4 buna, doar pt ca am orimit de la ai mei Cargo Colinde, cd care rupe:X(da, orima reactie a mea a fost "chestia asta mai exista pe piata?"

Ai mei cred ca vor sa ma vada spanzurata sau ceva in genu, nu de alta da simt ca cedez nervos...

Azi tot ce am facut a fost sa ne certam pe tema scolii:

PANA MEA M-AM SATURAT DE ASTIA!

Cer chiar asa mult cand zic ca imi doresc niste parinti normali care sa nu spumege ca samponu?

Si mai si aud pe altii "Mamaaa Cristina ce parinti awsome ai!"

Awsome, la prima vedere, dupa ce ii cunosti realizezi ca sunt niste mici (de fapt mari) monstrii

:

Ma distrug...

Orcum nu imi pasa, doar am acum ce sa ascult:))....

Yeee

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu