BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 21 decembrie 2008

Whatever...


Azi am facut bradu'...
Pe langa faptul ca a trebui sa ii aud pe ai mei cum se cearta din orice rahat, nici macar nu imi place cum a iesit...
E sec...Nu are nimic diferit fata de brazii altor familii...Pot spune ca e chiar urat....Nimic specia, nimic interesant, nimic diferit...
Oare chiar asa greu e sa faci ceva frumos fara sa para banal?
Chiar e asa greu e sa apreciezi efortul altor persoane?(vorbesc de mama la o faza care am sa o povestesc mai jos...)
Sa trecem peste asta, ma enerveaza insa faptul ca parintii mei niciodata, DAR NICIODATA, nu imi aprecieaza munca!
Si m-am saturat pana in gat de asta!
Azi am facut niste funde din panglica pentru pus prin casa :-?? ca dupa aia sa aud "DE CE AI CONSUMAT PANGLICA? NU PUTEAI SA NU FACI ASTA? POATE VROIAM SA O PUN LA CADOU!"
Cum mama naibii cu 5 minute inainte zici ca e okay sa fac asta si dupa BRUSC iti schimbi parerea facandu-ma sa ma simt ca o ratata?
Dar astia sunt...Nu ai ce sa le faci
Mereu fac asta...Cand invat o bucata dintr-o piesa la chitara "de ce nu inveti o melodie?" cand fac un desen "de ce nu folosesti culorile care trebuie?"
GAH CAT POT SA II DETEST!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu