BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 29 decembrie 2008

O dimineata...

Vantul intra prin usa balconului deschisa...
Aerul rece imi inunda plamanii cu mirosul tare al aerului de iarna.
M-am cufundat adanc in plapuma mea si am inchis ochii sperand ca visez...Dar nu visam...Am deschis ochii inca o data si am constatat ca parintii inca dormeau...
Am iesit pe geam...Vantul imi umbla prin par inundandu-ma de frigul pe care il purta...
Ma intorc in pat si dau drumult la televizor...Nu am gasit nimic interesant in toate programele asa ca l-am inchis si am revenit la cartea mea "Corigent la limba romana" de Ion Minulescu...
Nu imi dau seama inca ce se intampla si ma simt inca adormita...Picioarele imi sunt reci si amortite...
Ma simt adormita si pun capul pe perna...Mintea nu imi sta la citit sau uitat la televizor....De mult glumele facute acolo nu ma mai amuza...
Inchid ochii si ii deschid din nou...Incep sa imi curga prin fata ochilor amintirile cele mai dulci ale acestui an...Imi trec asemenea unei panze in bataia vantului...Nu, am promis ca nu le voi uita, le voi incuia in cutia din inima mea pentru totdeauna...
Doar o dimineata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu