BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 30 decembrie 2008

Adopt me!


Serios, nu vrea nimeni sa ma adopte?

SUNT SATULA PANA IN GAT DE AI MEI!

Azi au inceput sa urle si sa faca circ pt ca eu nu fac draga matematica aia pretioasa...

Ca totu sa aiba capac NU IMI MAI DAU VOIE LA CARGO!

De ce? Pentru ca sunt nesuferiti si nu inteleg ca eu in afara de muzica nu am nimic...

Frumos comportament...Nu am ce zice

Daca o sa continue asa jur ca plec de acasa...

Unde? Nu stiu...O sa gasesc eu undeva sa stau...

Ii detest, nu ii detest pt faptul ca s-ar putea sa nu mai merg la chitara da' ii detest pentru ca ei STIU ca eu nu am asa multi prieteni si ca muzica e importanta pt mine...DA EI NUUUUU CA ASA STIU EI SA FACA!

Parca o si aud pe mama "Ai sa faci naveta scoala-casa pana o sa iti vina rau si nu te mai duc nicaieri!" Da eu cu ce mama naibii am gresit la faza asta?E asa gresit sa nu iti placa matematica?




I HATE THIS DAY

Un comentariu: