BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 28 ianuarie 2010

No day but today...




Trecutul ramane trecut chiar daca te agati cu disperare de el.

Pe paginile de hartie groasa si aspra se scrie trecutul cu lacrimi amare si durere surda.

Poti avea doua sanse.

1. Sa iti privesti trecutul cu amaraciune si sa ramai prins in el ca intr-o panza a unui paianjen ce nu vrea sa iti dea drumul, uitand de prezent si viitor, uitand sa traiesti...Uitand sa vezi lumina in fiecare zi, ramanand in durerea surda in care s-a scris trecutul si incercand sa retraiesti momentele...Incercand sa te intorci la ele...

Sau...

2. Sa lasi trecutul acolo si sa te bucuri ca s-a intamplat. Sa privesti inainte si sa razbati prin zidurile intampinate la fel de victorios cum ai razbit in trecut....Sa lasi durerea surda in spate si sa imbratisezi dragostea in care se scrie prezentul...Sa zambesti chiar daca ai vrea sa iti plangi durerea si chiar daca prezentul e amar, tu sa il vezi dulce. Sa il vezi cu ochii unui copil si sa speri ca totul se va intampla cum iti doresti. Speranta moare ultima, fiind cea mai puternica. Speranta razbeste prin orice, chiar si prin zidurile timpului...


De ceva zile incerc sa fiu altfel, sa vad viata cu alti ochi si se pare ca merge...Am renuntat sa ma mai agat cu disperare de firele trecutului meu, in favoarea prezentului. In favoarea sperantei...Asa cum banuiam, Zoe s-a intors, o data cu intoarcerea ei in mine, mi-a ocupat o parte din minte si suflet. Acum sunt ea. Sunt cum isi dorea ea sa ma vada. Am speranta din nou si stiu ca totul va fi bine. Chiar daca intr-o zi incep cu "Urasc ziua asta", vocea catifelata a ei imi rasuna in timpane spunandu-mi ca ma insel. Imi fredoneaza versuri calme si realizez ce mult mi-a lipsit....


There's only now, There's only this...

3 comentarii:

  1. ma uimesti in sensul bun...sunt cea mai fericita Mumye din lume pentru ca gasesc la tine ce eu nu am stiut sau vrut sa fiu....din naivitatea varstei nu am crezut necesar i love you...

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare îşi ţinea trecutul închis în el, ca o carte ştiută pe dinafară, carte căreia prietenii nu-i citeau decât titlul

    RăspundețiȘtergere
  3. cineva spunea ca "speranta e cea mai mare curva pentru ca traiesti cu cea toata viata si ea te inseala de fiecare data". probabil are dreptate; speranta nu te inseala de fiecare data, dar de cele mai multe ori o face. Si felicitari, sincer! Eu inca n-am dat drumul trecutului...nu pot [adriana]

    RăspundețiȘtergere