BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 25 ianuarie 2010

Hold my heart in your hands.

But before that...


Multumesc Maria ca te-ai gandit la mine.




Va merge mai departe la:

Andu.
Lucille.
Natyrsa.
Raluca [DarkMuse]
Diana.
Corina [Pose]


Revenind la subiect...

Azi mergeam pe strada spre casa...
Palmele imi erau grele si gandul imi zbura pe unde nici nu ma asteptam asemenea fumului.
Mirosul rece de zapada mi-a strapuns narile si am simtit pentru un moment o prezenta calda langa mine...
S-a intors...O parte din ea s-a intors.
Mi-a revenit zambetul si o parte din speranta.
Pe gene port din nou vise si am recapatat puterea de a zambi indiferent de ce se intampla.
Mi-a donat o parte din optimismul ei in speranta ca imi vor creste aripi de nori si voi zbura catre ea.
Si asa va fi.
Voi merge si o voi revedea . Aceeasi fiinta senina si blanda care poate binedispune pe cineva oricand....
Voi sta la un ceai fiebinte cu ea si imi voi goli palmele de amintirile dureroase pe care le-am acumulat in timp ce ea era departe.

Departe in infinit...

Refuz sa imi traiesc infinitul in tristete si ura. In schimb imi pot umple infinitul cu speranta, zambete si vise. Si infinitul se va scurge ca nisipul din clepsidra...Ca nisipul de pe dune, infinitul meu va zbura spre necunoscut. Va zbura cu aceleasi aripi pe care le-am avut si eu...Si i le va da altei persoane care va avea nevoie de ele pentru a o gasi pe Zoe a lor.

Forget regret, or life is yours to miss.

2 comentarii:

  1. tu macar ai iesit afara din casa...mie mi a fost prea fica de frig:|

    RăspundețiȘtergere
  2. cum iti spuneam,stii doar ca mai trec si pe blgut cand am ocazia..Ai evoluat mult,sincer.Gratz sweet,stay strong !Larissa ^^

    RăspundețiȘtergere