BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 1 noiembrie 2009

What's going on.

Dupa cum vedeti, sufar de un Writer's block.
Adica m-am blocat, habar n-am ce sa mai scriu si oricum, starea mea atat fizica cat si psihica lasa de dorit.
Da, ati ghicit, Bob se distreaza, IAR.
O sa plec la Trgoviste pentru o zi, nu stiu exact data, dar o sa fie intr-o sambata, probabil prima sambata cand Mom o sa aiba liber.
Asta inseamna ca daca aveti drum pe acolo si aveti chef de vorba, puteti sa imi dati de stire ca v-am zis, nu mananc oameni ;D.
OH! Ne vedem pe 26 in Hard Rock Cafe la concertu de zice Oscar pe blog :)
Nu stiu frate ce sa va mai zic sa va tin amuzati, o sa continui sa fac pe clovnu [da, din ala de care imi e mie frica] cand o sa se potoleasca Bob, ca am momentan o stare de "Vreau sa imi vars matele pe tastatura"


Nu, Mighty Chris, nu e funny.

Un comentariu:

  1. hi hi ce tare, ma simt bine k stiu cine e bob;)) :>:>:> stomacelul tau:)) [adriana] >:D<>D:<:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere