BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 26 octombrie 2009

Amalgam.

Amalgam de idei ba.
La propunerea lui Laurentiu, am sa scriu despre diverse.

O sa incep prin a mentiona ca am un stomac rebel.
Da, ca stapana.Poate chiar mai rau.
Adica stomacu meu chiar daca nu are motive incepe si se revolta impotriva mea.
O sa il numesc Bob.
Ei bine, Bob e un punker cred.
Daca ati fost pe faza, acum ceva timp ati vazut ca prietenul Bob mi-a mai facut probleme. Si nu numai o data, fiind un amator de creeat crize.
Ei bine, azi, Bob s-a apucat de pogo. Dupa ce ieri l-am scos la aer in parc, azi a avut chef de distractii si s-a pus pe pogo.
Si ma jur ca ma doare de innebunesc, pe langa asta azi a fost o zi repaus.

Au.

Alta treaba pe ziua de azi: fratilor, inteleg ca par eu un pic cu nsu pe sus, da ce dracului, v-ati tampit de tot? Cum ma sa spuneti ca va e jena sa va bagati in seama cu mine?!
Nu ma, nu mananc ficati, nu beau sange si in niciun caz nu o sa raman rece cand cineva va veni la mine si imi va spune ca ma stie de pe blog/deviant/etc.
Din contra, o sa vedeti pe fata mea o expresie de genu "Tu iti bati joc de mine?" si o sa ranjesc ca o fraiera, flatata de faptul ca cineva ma citeste...

Au.

Frate, vreau si eu curand ceva de citit. Si nu, Diavolul nu se pune ca lectura, cartile nu mai sunt fun cand le citesti a doua oara.
Bine, ce-i drept, la cat de mult timp am eu acu, mai bine ma las pagubasa.
Am tanjit la un DVD cu Octavian Paler mult timp. Acu cand mi l-a cumparat maica-mea, ghiciti ce, nu m-am pus sa il vad...

Bob face pogo iar...

Si, toate ca toate, da ca sa nu va ramana creierasu in stand-by, va dau o recomandare de film, asa ca poate va plictisiti.
"Rent"
Deci e filmu meu preferat. De fapt e un musical...
Prefer sa nu va dau prea multe detalii. Dar ca un indiciu, romanii l-au tradus ca "Viata de boem".
:) Enjoy.

PeSe: AU!

3 comentarii:

  1. eu am vazut reeennnt <3 i love it.

    and btw, cred ca stomacele noastre, ale tuturor sunt punkiste :))) uneori mai fac cate-o petrecere. al meu canta acum :)))

    soarele rasare :*

    RăspundețiȘtergere
  2. tu cu naşul pe sus? eu am băgat sperieţii din boboci, când întru în magazin se dau toţi la o parte:))..sunt tipa suspect de vampă care e rea cu bobocii.

    Bine nu mai zic că sunt şi nişte boboace una mai blondă decât altă,daaar sunt scarry,de temut...

    Rawr!

    RăspundețiȘtergere
  3. bob si steve-o fac pogo. >:d< te iubesc.

    RăspundețiȘtergere