BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 20 septembrie 2009

Finally.

Azi a fost o zi foarte faină.
Dar înainte de toate, să vorbesc puţin de cărţile [iniţial credeam că e cartea, nu cărţile] de vă tot ziceam acum ceva timp.
Cum unii din voi ştiu deja, probabil, Coiot a scris două cărţi.
Mă rog, acum ceva timp l-am întrebat cum aş putea face rost de ele, dar pentru că abia acum a avut timp, fiind ocupat cu înregistrarile proiectului "Vlad Ţepes-Poemele Valahiei", acum am primit-o.
M-am apucat azi dimineaţă de prima, "Îngerul fără nume"
E superbă.
Că tot am pomenit de proiectul "Vlad Ţepes", bucureştenilor, nu ştiu dacă aţi observat, dar peste tot dai de afisu cu ei. Bineînţeles, asta nu face decât să mă bucure, eventual să imi smulgă un zambet tâmp [asta s-a întâmplat azi în 381, văd eu afişu, proptesc zâmbetu şi toti se uită la mine ca şi cum, SURPRIZĂ! sunt posedată]. Oricum, mă bucur să le văd.
Actually, am reuşit să fac rost de unu, alaltăseară, cand ieşeam de la concert, am furat cu maică-mea unu de pe Suburbia, da ştiu, maică-mea e foarte tare.

Revenind.
Azi m-am văzut cu Lucille, după o groază de timp, în sfârşit în week-endul viitor încep şi eu chitara şi mă gândesc din ce în ce mai serios că o să dorm în palatul copiilor după lansare.
Am tricou cu Scufiţa roşie! Da, inside joke-u nostru din tabără cu scufiţa roşie, ia amploare. Când s-a întors din Spania, Lucille s-a întors cu o pereche de armwarmers şi un tricou cu little red riding hood, just for me :D
A, să nu uit să spun că azi am avut o zi de genul "Ziua întâlneşte-te cu cineva"
Pe lângă Lucille, am întâlnit-o pe Delia, pe Adriana, Dana, Daniela, Alex, Armand, Teo, Ximena [scuze că v-am pus ultimele, dar am pus în ordinee :( ]
Dumnezeule, mi-e dor de Comorova! *lucille-like voice : lucruri stranii-n comorova!*

Dar nu mi-e dor de Comorova aşa cum imi e de Cati :(
Seriously now, nu m-am mai văzut cu ea de cât, jumate de an?
Partea mai proastă e că nu ştie dacă ajunge la lansare, and that makes me feel worse.
Da, bineînţeles ca mighty Cris. reacţionează urât când o izbeşte doru de lume în moalele capului, deci m-a apucat o semi-criză de plâns în parc. URÂT.
Şi da, deşi nu par, am şi eu sentimente.

Aş da o groază să mai am o zi aşa, numai să fie şi Cati inclusă. Orice.

2 comentarii:

  1. Heeei, ai modificat:))>:D<>:D<

    E nasoala asta cu doru':( si pe mine ma prinde cateodata:| lasa ca...o sa crestem si o sa putem sa mergem oriunde, oricand, sa ne vedem toti prietenii [in cazul in care nu avem servici, responsabilitati, facturi etc; dar continui sa sper:D] Si gandeste-te ca...ai prieteni si in Bucuresti si cat ii ai pe ei, muzica si marea [cand e vara:D] viata e mai frumoasa:* [Adriana]

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie mi-e dor de tine si vreau sa ne vedem :(

    RăspundețiȘtergere