BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 23 septembrie 2009

Cand plictiseala-ti conduce creieru.

Asta faceam eu la romana...Imi fac reclama :))

Si acum: leapsa.

1. Ce speli prima data la dus?
Cada, destul de logic..

2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
Nu port, ma calca pe nervi rau, prefer sa ma sugrum cu un fular.

3. Îti place cafeaua?
Nu ma omor.

5. Cum te simti acum?
Somnoroasa si stresata [mi-au crapat si degetele...oh the joy]

6. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti îndragostita?

Da cine te-a mintit ca sunt indragotita? N-am nevoie :P

7. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
O dubiosenie ca de obicei. Ce cacat, cum sa am eu vise normale?

8. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
Nu, pentru ca nu am un fel de mancare preferat.

9. De ce ai o pofta puternica acum?
De niste limonada.

10. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
La Oana Zavoranu [ziua de ieri mi-a confirmat-o]

11. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
Oi. Da. Momentele disperate cer masuri disperate. Am depasit numaru ala, cred ca am adormit de oboseala.

12. Musti sau lingi înghetata?
Am dintii sensibili.

13. Folosesti emoticoane?
Da. Desi ma calca rau pe nervi unele din ele.

14. Câte dormitoare are casa ta?
Unu singur.

15. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Da, pot spune ca una din acele celebritati imi e prieten [sa se simta persoana in cauza :))]

16. Îti place brânza?
Depinde.

17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
Ehee. Regina Spekor-Samson. Acum am alta obsesie da-i secreta:P

18. Câte tari ai vizitat?
Una in afara de asta.

19. Sunt parintii tai stricti?
Nu, din fericire, ma rog, in privinta caposului sef nu ma pronunt inca, tinand cont ca inca ma ignora.

20. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Da! Dar nu singura.

21. Ai lua masa cu George W. Bush?
NU! As prefera sa nu mananc nimic decat sa iau masa cu asta.

22. E ceva stralucitor în camera ta?
Da, peobabil.

23. Închiriezi filme?
Nu, decat daca nu le pot gasi.

24. Unde vei merge sâmbata seara?
Daca nu merg la mama la munca, stau acasa.

25. Oua albe sau maro?
Care dracu e diferenta?

26. Îti place muzica?
Da, nu pot fara. Music obsessed.

27. Ai mers cu trenul?
Da.

28. Ce zi a saptamânii e?
Miercuri.

29. Ce ai mâncat la prânz?
N-am mancat.

30. Ce face mâine prietena ta cea mai buna?
Doarme.

31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Nu.

32. Ce crezi despre Yankees?
Who the fuck are Yankees?

33. Ai parul ondulat?
Da, am onduleuri crete:D

34.Când ai plâns ultima data?
Alaltaieri la "Ingerul fara nume"...Sunt asa o muiere pisacioasa!

35. Ai intrat vreodata într’un zid?
Ohoo! E unu din hobby-urile mele! Ma iubesc zidurile scolii, ne pupam des, sper ca se pun si scarile [iubirea mea dupa ziduri si stalpi]

36. Anotimpul preferat?
Iarna.

37. Adormi cu televizorul deschis?
Nu, nu ma uit la T.v. dar adorm cu combina aprinsa, pentru a asculta muzica.

38. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Dea.

39. Crezi ca esti bătrân?
Nu, ma consider cea mai pitica persoana.

40. Ti-e frica de întuneric?
Nu, dar mi-a fost. Acum am temeri mai penibile.

41. Îti place viata ta momentan?
Am de ales?

42. Bati în lemn?
De usi.

43. Ai o vedere buna?
Destul de.

44. Poti sa faci hula hoop?
De ce as vrea sa fac ?

45. Unde sunt parintii tai?
Caposu e dincolo, nu stiu ce face, nu-mi pasa, iar mama e aici, doarme.

46. Ai fost vreodata sarutat în lift?
Nu merg cu liftu. Si plus, nu ar avea cine.

47. Care e urmatorul CD pe care îl vei cumpara?
Trooper-Vlad Tepes-Poemele Valahiei.

48. Ai intrat într-o încapere pe fereastra vreodata?
Am iesit..

49. Ce ai cumparat ultima data?
Am fost sa imi iau ceva de la Fornetti .

50. Cât de des vorbesti la telefon?
Destul de des si destul de mult.

51. Esti într’o relatie complicata?
Cine dracu ma ia pe mine ma?

52. Ai pus piedica cuiva vreodata?
Da. E fun cand persoana merita.

53. Folosesti betisoare chinezesti?
Da. Imi place sa mananc supa cu taitei.

54. Ierti prea mult?
Da. Sunt o tampita *popescu voice: Tampito! Mananca-ti legumele!*

55. Detii o arma?
Nu...

56. Ai fost vreodata într-un castel?
Da.

57. Îti place parul tau?
Nu. Mi-as dori sa fie mai lung...

58. Îti place de tine?
Din nou: Am de ales?

59. Esti mai apropiat de mami sau de tati?
Daca mai pronunta cineva cuvantul tati, il spanzur de coaie/cur. Nu il vad ca pe un tata, e un capos care imparte casa cu mine. Mama e best mother alive.

60. Ti-a placut leapsa asta ?!
Fara partea cu tati si cada.

Leapsa merge la toti. I dare you ;)


2 comentarii:

  1. Si eu am avut o zi "minunata" ieri la scoala...eu scriam versuri ce-mi veneau in minte...n-am facut fotografii...iar leapsa am preluat-o din cauza oboselii care m-a cuprins in timpul scolii...mi-am mai revenit,astfel incat azi noapte n-am dormit...ce efect a avut...

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa fac si eu leapsa asta. e amuzanta :))

    RăspundețiȘtergere