BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 7 iulie 2009

Na ma, I'm back.

Am capu gol, ma rog, stiati asta deja.

Deci la sugestia lui Nyappy, am sa fac un wishlist.

1. Un bax de Skittles rosii inepuizabil.
2. Inca unu.
3. Unu si cu skittles verzi.
4. Un aer conditionat portabil, invizibil. Care sa mearga pe energie eoliana/solara.
5. Vreau la mare.ACUM.
6. I want the time machine.
7. Vreau un concert sa pletosesc :-s
8.Am inceput sa urasc lepsele.
9.Ma streseaza rau sa imi fie cald.
10. Maine de mila de sila, ma uit la Happy Hour. Va dati voi seama singuri de ce.
11. Vreau sa mi se raceasca ceaiu.
12. Vreau sa nu mai existe reclame idioate.
13. Vreau ca vineri 13 sa fie zi norocoasa.
14. Vreau sa ii dau pisicii pestisorul de aur.
15. Vreau sa iasa pisicile din vecini din calduri ca imi iau campii.
17. Mi-ar face placere daca nu s-ar face atat de multa publicitatea din moartea lui Jacko, si mie imi pare rau, e o pierdere mare da asta e.
18. Vreau sa infiintez fundatia Plictisitii anonimi, Co-fundator o sa fie Nyappy.
19. Vreau sa ard pe rug cocalaria, pitiponcismul si emolarimea.
20. Vreau subiecte pentru posturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu