BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 9 iulie 2009

Bucuresti? Bucurim, cum sa nu.

Ma, eu nu bucuresc.
Adica incepe sa imi fie sila .
Nu de oras, ca saracu' nu mi-a facut nimic gresit.
Ma enerveaza grav populatia.
Nu trece zi in care sa nu imi zgarii retina [ca timpanu nu vreau, merci. va povestesc mai incolo] din cauza unui idiot/idioate.
Noi avem cam tot ce va doriti:
-Tarani cu cefe late si tone de aur.
-Femei urate, grase si care se imbrace "Sexy" ca sa arate ca un sac de cartofi strans de niste bucati de supraelastic.
-Tipe pana in 18 ani care arata ca la 30 de ani.
-Tipi care se imbraca in roz, in tricouri contrafacute si jeansi cu sclipici/paiete/creponati/toate 3.
-Soferi idioti care se uita urat la femeile de la volan, chit ca ele conduc mai bine decat ei cu mult.
-Soferi idioti care te calca pe trecerea de pieton si verde.
-Soferi idioti de dacie 1800 care merg cu masina in viteza si au muzica data atat de tare incat li se zgaltaie portbagajul.
-Pitipoance care merg cu transportul in comun si tu, omul normal, te uiti la ea, razi in sinea ta sau plangi pentru ala care o suporta, iar pitzi se uita la tine cu un aer gen "Sunt cu mult mai trendy ca tine, rocker[ita] satanista ce esti. Sunt si mai desteapta, chit ca abia am terminat liceul".
-Cocalari care asculta la telefon Guta si Salam, ca sa te enerveze pe tine, sau ma rog, sa-l "invidiezi" [MY ASS.]
-Prosti cu bani care isi iau masini, merg cu muzica de smecheri data tare si cand vad pe cineva care e rocker, se opresc langa el/ea, dau muzica mai tare si asteapta sa reactionezi.


Concluzie. Nu aveti ce cauta aici daca sunteti din alte orase!


---------------------------------

Faza cu timpanu:
De vreo doua zile m-a cam suparat urechea stanga, ma doare, e infundata etc.
Azi am fost la ORL si am aflat ca am o infectie a canalului auditiv si a timpanului.
:(

7 comentarii:

  1. Ei uite de-aia evit eu mereu să ajung în Bucureşti :)
    Fii totuşi liniştită, în tot estul României e la fel... e drept însă că "grosul" este concentrat acolo în Bucureşti...
    Sper să nu fie ceva foarte grav cu urechea :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt din provincie si la mine e la fel...si eu m-am saturat de ei

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei...uite ca Lulu e in vacanta in Bucuresti ( ca in fiecare vara de cand avea aprodul purice picioare) si ai uitat sa adaugi altceva in lista:
    -Babele nebune/bete care incep sa se tina dupa tine si sa abereze diverse lucruri.(it's sad, dar am patit-o chiar ieri).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ehe, tocmai am fost saptamana trecuta la Bucuresti, si o sa mai merg si saptamana asta... din nefericire. Dar am zis sa profit de chesita asta si o sa pregatesc o serie de poze care sa scoata in evidenta tocmai comportamenutl ciudat al bucurestenilor. Probabil ca nu o sa ma axez asupra tiopologiilor pe care le-ai prezentat pana acum, dar o sa fie ceva sper eu interesant :)

    Denumirea seriei astea de poze o sa fie "Capitalistii", inspirat din vorbele lui Nae Catavencu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lucian-Bine faci.
    Printre ganduri- Pai asa si trebuie.
    Lulu, eu nu am babe dealea, am babe comuniste.
    Liviu-Abia astept sa vad seria de poze:D

    RăspundețiȘtergere