BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 6 iunie 2009

Today.

LE: Hai ca se poate, mai am nevoie de 40 de vizualizari pana pe 13, haideti bai, ca inseamna muuuult:-s


Well, postul asta se vrea a fi dedicat catre 2 lucruri: Bucurestiul si Viteza.


1.
Azi am dat o fuga cu ai mei pana la gradina Zoologica. Nu, nu au vrut sa ma lase acolo prada mandrilului sau pitonilor, doar ca nu am mai trecut de mult pe acolo si am considerat ca este momentul oportun. Oricum, nu asta este ceea ce vreau sa va spun.
Am realizat ca fara sa vreau, iubesc Bucurestiul, asa murdar cum e, asa incult, asa greu de suportat.
Imi place pur si simplu combinatia dintre nou si vechi, dintre tineri si batrani, toata combinatia asta, ma face sa ma simt bine, tot ceea ce e diferit aici, imi place.
Stiu ca in repetate randuri am menttionat ca nu imi place Bucurestiul, ziua de azi dandu-mi un oarecare motiv in plus sa o fac, dar e orasul meu.

Parte proasta la orasul asta, e populatia.


2.
Eu de felu meu, urasc sa merg cu ai mei, cu masina.
Pe langa faptu ca o respect pe Tanti Natura, mi se pare mai rapid pe jos sau cu transportul in comun, plus ca-i mai safe.
Eh, azi, am mers cu tata.
Tata e vitezoman si foarte brusc la volan.
Astazi, m-am infipt bine de tot din cauza lui in scaunul masinii si chit ca aveam castile in urechi, tot l-am auzit injurand.
Pur si simplu nu inteleg ce e asa interesant la un scartait de roti si sa vezi cum te infigi pe sosea.
NU POT.
Nu sufar sa merg cu el in masina, din cauza asta.
In schimb,. imi place cu mama.


That's all or today.

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Like I promised:
    Nu am mai fost la Zoo de cand eram mica si plecam in excursii.Oooops, am mintit, am fost vara trecuta in una din Baia Mare si am zis ca mai bine ma lipseam.Animalele alea erau in asa hal, si traiau in asemenea conditii incat mi-am jurat ca nu o sa mai dau niciodata bani pt a vedea niste animle (care de fapt n-ar trebui sa fie acolo), sa dau banii exact celor care le maltrateaza.
    Anyway, vad ca preferi mersul pe jos. E doar din cauza tatalui tau, sau pur si simplu iti place?Mie imi place foarte mult, sau cu bicicleta, dar din cauza "norocului" meu( pe care daca l-ai imbutelia ai obtine o arma de distrugere in masa) nimeresc mereu in garduri, stalpi, oameni...

    RăspundețiȘtergere
  3. merg comentariileeeeeeeeeeeeeee :D

    RăspundețiȘtergere