BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 18 iunie 2009

Eu v-am zis...

În postu' anterior, eu v-am zis că îmi iau câmpii grav, da' bănuiesc că aţi zis că-s nebună şi că tre' să mă lăsaţi în pace că-mi trece.

Bă, n-a fost să fie acum, ce să-mi faci, de acum cred că ar trebui să îl rog pe Oscar sa imi iau eu numele de "Mad Girl's Diaries".

Mda. Am avut aseară cel mai penal vis care l-am avut în...MULT TIMP.

O să încep prin a vă spune că eu ca să adorm, tre' să ascult Trooper. De ce? Nu ştiu. Vă zic sincer, am încercat cu de toate, de la Queen la Maiden, am luat-o frumos cu un The doors, cu Cargo sau cu IRIS...NIMIC.
Acum e partea în care începeţi să îmi daţi dreptate. But wait. Mai am!

Azi dimineaţă , cu puţin înainte sa mă scol, am avut un "vis" total tâmpit.

Se făcea ca la Radio 3 Net, avea Balaurul emisiune [da, citiţi foarte bine, Balaurul ăla din blogroll, l-am visat aseară.].
Aşa, toate bune şi frumoase, bine, nici în real life nu m-ar deranja asa ceva, sincer. Şi subit, mi se ia sonorul şi nu pot intra pe chatul cu cei din emisie.
E, imaginaţi-vă cum eram eu aşa. mega-super-excited de noua emisiune şi brusc mi se ia tot.
Şi mai imaginaţi-vă o Cris, care se zbate în faţa calculatorului, să faca cumva sunetul să mearge.


Cred că daca mai visez asa ceva şi la noapte, il rog să mă ia colaboratoare :))

2 comentarii:

  1. Ok..E tare visul tau..eu numai odata am avut un vis cu Trooper :)) Dar al tau a fost prea tare..Bafta Crisulino >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai linistita , macar visezi ceva.Eu nu visez nimic, sau cel putin nu-mi aduc aminte.Lucrul asta imi face noptile goale si cand ma trezesc parca n-as fi dormit deloc...
    Apropo, cine este Balaurul?Deci poti adormi numai cu Trooper?Eu nu pot adromi cu NIMIC daca este dinainte de ora 1 noaptea ( cel putin), evoluez spre creatura nocturna cum am scris intr-un post.
    Insa ascult uneori "Evacuating London" ( da pe la minutul 1.46, acolo incepe partea frumoasa), link:http://www.youtube.com/watch?v=gV70V_KLYb0.

    RăspundețiȘtergere