BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 27 mai 2009

Se intampla lucruri ciudaaaaaaaate.

Cel mai ciudat lucru, ar fi ca maica-mea asculta Trooper, nu ar fi ceva spectaculos tinand cont ca in sufrageria mea urla Cargo si Trooper aproape non stop.

Anyway.

Urechea mea stanga, dupa ce ca nu aud cu ea prea bine, s-a infectat in zona cerceilor. Da nu toti, doar aia care imi plac. Adica la cartilaj si penultima gaura.


Vreau un concert:( Iar, adica, simt nevoia unuia. Cred ca pe 30 o sa merg prin zona, poate aud ceva din b'estfest.


A. Mai am 10 zile si termin clasa a 7-a. A trecut repede timpul, iar luna asta, pe 13, blogutul meu, a facut 5 luni, deja. sper ca pana in august sa strang 1.000 views.


Ooooh. Si pe 22 Iulie, o sa plec la mare, in tabara, o sa fie fun, nu ma intereseaza unde o sa stau sau ce o sa mananc, chiar nu imi pasa, o sa fiu libera. Asta e tot ce conteaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu