BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 26 mai 2009

Oh....Ummm...Whatever.

Scuze, pozele de la Cargo sunt prea multe si eu ma enervez prea usor pentru a le pune pe toate. Le gasiti pe forumul lor.

Am ajuns la perioada din anul scolar cea mai detestata de mine, adica ultimile 2-3 saptamani, cand iti vine sa pleci, sa nu iti mai pese etc.
Ok, now the nasty part. Ma incearca o lene deaia grava. 
Deci eu nu am chef de nimic si nimeni. In special de aia de fraceza.
Si, draga de diriga, alaturi de profa de franceza, au zis ca ne asculta pana in ultima zi, lovley, right?




Hai sa trecem la alte lucruri.
AM TERMINAT BALTAGU' 
Am reusit sa raman vie dupa trauma aia:))
Acum m-am apucat de "Viata pe un peron" si dupa ma apuc de recenta mea achizitie, "Diavolul"



Vreau urgent sa vina vara!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu