BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 29 martie 2009

So.

Aseara, am fost la mama la munca [TNB.]
Si din una din alta, am intrat in vorba cu Claudiu Blont [om pe care il stiu cam de cand am facut eu ochi. Sau mai bine zis care ma stie de cand eram inca o bucata de materie:)]


Am vorbit despre multe, gen muzica [cargo:D pentru ca e prieten cu Alin] si despre modul de a privi viata.


Am sa pun aici cateva lucruri care mi le-a zis si care mi-au placut foarte tare:



"Viata e plina de intamplari, decizia iti apartine daca ele sunt placute sau neplacute"


"Eu: multi zic ca sunt prea visatoare in chestiile astea...
El in soapta: Toti mint."


"Viata e ca un fir, pe care sunt insirate niste margele, pot fi margele mai mari, mai mici, pot fi chiar si pauze, totul depinde de modul in care le privesti"


"Intotdeauna, la lucrurile care le vezi grele, exista o alternativa usoara, trebuie doar sa te uiti atenta"



A fost cea mai placuta ora din saptamana asta, omul e absolut nemaipomenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu