BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 27 martie 2009

Azi

Azi am scultat Radio3Net, pentru ca a fost Laurentiu:)
Azi am citit din nou:
-Oscar si tanti roz.- nu, nu e absolut nicio aluzie la oscar din o postare anterioara.
-Ion Minulescu-Ultimaa ora-poetul si poezia mea preferat/a ever.



Sunt foarte obosita, maine ma trezesc devreme....


But good things happend: de dimineata, pe la 7, [era 6 cand a plecat] s-a dus mama sa imi ia my precious, tricoul cu Trooper comandat duminica (da, a plecat miercuri).



Maine, daca am timp, pun o postare draguta, daca nu:( imi pare sincer rau ca am neglijat blogul in ultima vreme si imi rog cititorii, daca am avut asa ceva vreodata, sa ma scuze.




ASTEPT MESAJELE IN C-BOX, DE LA TOTI CITITORII.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu