BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 11 martie 2009

Leapsaaaaa

O am de la andu

1.Care este cea mai bună carte citită de tine?
Ion Minulescu-Corigent la limba romana
2. Ai făcut cadou cărţi?
Obviously.
3. Care este viitorul literaturii?
Nu are. oamenii in 10 ani se vor reduce la e-book-uri idioate, despre cine stie ca subiecte cretine
4. În ce limbi ai citit cărţi?
Engleza si romana.
5. Ce cărţi “celebre” nu ţi-au plăcut?
Harry Potter.Mult mai lame ca Twilight
6. Ce ţară a produs cea mai bună literatură?
Nu tara e importanta, scriitorul este.
7. Iei notiţe din cărţile pe care le citeşti?
Nu. Daca imi place mult o carte/poezie, etc, o citesc pana se toceste.
8. Cam câte cărţi ai citit până acum?
Nu stiu.
9. Cu ce cărţi ai dormit în braţe de plictiseală?
Pai, in general eu imi iau carti de la anticariat.
10. Care este cea mai scumpă carte pe care ai cumpărat-o?
Nu stiu, chiar nu am idee.
11. Care este cel mai tare final al unei cărţi citită de tine?
"Another ending. No matter how perfect the day is, it always has to end" Sau ceva in genul, e sfarsitul din Twilight
12. Care este cea mai influentă carte citită de tine?
Nu cred ca m-a influentat o carte.
13. Care scriitor te-a influenţat cel mai mult?
Bacovia si Minulescu. Oamenii sunt geniali
14. Cât de repede citeşti o carte?
Depinde de cat de boring e cartea.
15. Poate literatura sa schimbe lumea?
A facut-o in trecut. Lumea se prosteste cu timpul.
16. Ce înseamnă cărţile pentru tine?
Un colt de lume, ascuns undeva adanc in mintea si sufletul meu:)



O pasez catre Cati, Manuella, Bee si Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu