BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 11 martie 2009

Azi.

Deci.

Imi urasc OFICIAL scoala.

Recent, dragi cititori, doresc sa va informez ca daca ai un IQ peste 70, nu poti sa te incadrezi in scoala mea decat daca alegi sa:
a) te cretinizezi cu timpul (E POSIBIL, AM VAZUT CAZURI)
b) sa ii ignori
c) sa te cobori la mintea lor, injurandu-i in gand.


Credeti-ma, niciuna din veriante nu e buna.



Oamenii sunt plain retarded si gata.


Cel mai funny e ca dupa perioada ravagiului "emo" cand asa erai strigat fiind "diferit", S-A RESTAURAT PACEA....Sau cel putin pacea pentru mine...

Au revenit la partea cu "satanista"



:I



Mai bine satanista decat emo.


Really.


Eu prefer sa ii ignor sau sa imi bag castile pe "cum vreau eu" sau "anarhia" si sa fac pe figuranta:D


Am observat ca merge mai bine decat sa stau sa ma pun la mintea lor, pana la urma tot pumnii si plamanii mei au de suferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu