BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 13 martie 2009

Facts

About me.


  • Imi schimb destul de des freza.
  • Unghiile mele sunt mereu facut in alt fel decat ultima data.
  • Sunt alergica la ciuperci.
  • Mi se spune ca mananc boxe/amplificatoare pentru ca pot sa tip foarte tare.
  • Imi place sa fac oamenii sa rada.
  • Toti imi zic Cris. fie ca le zic eu sau nu.
  • Celalalt prenume al meu este Camelia (yuck)
  • Am abilitatea de a distruge telefoanele mobile, nu stiu de ce, numai la mine se strica.
  • Urasc cand oamenii se uita la mine nasol.
  • Imi place sa imi fac prieteni.
  • In mare parte, toti prietenii mei, sunt mai mari ca mine.
  • Ochii mei se schimba in functie de stare, cel mai bine e cand sunt portocalii-maronii.:) Beware cand sunt foarte inchisi.
  • Ma enervez usor, sunt ca un vulcan, dar ma calmez la fel de repede.
  • Ascult orice muzica imi pui, doar sa nu imi pui populara sau manele, ca te spanzur.
  • Iert usor, nu uit, doar iert.
  • Ascult muzica. Oricand. Oriunde.
  • Ma enervez cand vad oameni total netalentati la televizor. (see blaxy girls)
  • Nu pot sa imi sufar colegii de clasa.
  • Colectionez chestii vechi (nu o sa folosesc "vintage" pentru ca sunt second hand.)
  • Ma enerveaza sa mi se impuna cum sa ma imbrac, ce sa fac cu viata mea, cand trebuie sa fac anumite lucruri. Pe scurt. URASC sa ma conduca cineva.
  • Sunt berbec.
  • Sunt foarte incapatanata.
  • Am conturi pe multe site-uri si ma mir cum reusesc sa retin toate parolele (Meez,Myspace,Hi5,MamasFallenAngels,Blogger etc)
  • Retin toate nimicurile, numai ce trebuie nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu