BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 16 martie 2009

Facts II

Am omis cateva:
  • Sunt FOARTE, FOARTE, curioasa
  • Urasc emote-u ":p" .....extrem de mult.
  • Imi trosnesc degetele [urat gest]
  • Am o mare mare problema cu draga mea camasa portocalie, i just love it.
  • Nu sufar kiwi-ul.
  • Ador bancurile seci.[doua clatite mergeau in desert. una s-a impiedicat si i-a sarit gemu]
  • I love the 80's glam metal.
  • Nu folosesc "misto" sau "marfa", dar folosesc "fain" si "frumos"
  • I have really curly hair.
  • Urasc intrebarile stupide.
  • Nu folosesc decat f rar camera telefonului meu mobil, imi folosesc mobilul doar pentru a asculta muzica si a suna/primi telefoane sau trimite sms-uri.
  • Urasc sa vad pe strada oameni tip Trend-Whore, care daca acum e "TRU" sa fi EMO, asa arata toti. De asemenea sunt dezgustata de pitipoancele care put a plastic de la distanta si de cocalarii cu gel ieftin, tricou cu "de puta mare" si aur pe ei, de 3 tone jumate.
  • Detest sa fiu numita nazista [i have the iron cross on my neck, so? check wikipedia for that.] sau satanista [WTF PPL? STITI MACAR CE INSEAMNA?]
  • Nu imi plac formatiile care apar acum, alea ca ciupercile dupa ploaie.
  • Music is my best friend.
  • Scriu pe blog fiindca imi place.
  • Vorbesc MULT.
  • Am un ras funny.
  • Imi e groaza de melci, de rame, de omizi, de albine/viespi/bondari, de clowni, de bosorogi libidinosi, de sfarsit, de my own failiure.
  • Dupa cum spune andu, i rule at chuck norris jokes [chuck norris a numarat pana la infinit. crescator si descrescator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu