BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 23 februarie 2009

Vizita placuta la 22:30




































Daca ghiciti cine mi-a facut aseara vizita, va dau ....raceala...nu, nu merge....va dau ceva bun [s-o credeti voi]







Nu ghiciti, nu?:))







POLITISTII, aia de au fost alaltaieri tot la noi=))







Incep sa cred ca:

Ori le place sa ma vada dormind si sa ma trezeasca...

Ori tipei ii place de tata si tipului de mama [trist.]

Ori le place casa mea...





Nu conteaza oricum...

Cert e ca eu ma pregateam pentru azi [am avut o actiune la chimie] si incercam sa dorm...



DAR BINEINTELES CA NU AM PUTUT cand au venit aia la usa.




Eh, oricum, a fost funny...





Pe 8 e concert Trooper





Asta e partea buna, partea proasta e ca pe 2 e concert IRIS :))




Deci nu stiu daca merg si la trooper, nu cred ca ii rezista cerebelu' mamei....




:-s




Da eu vreau la Trooper:-s






:-s





Wish me luck








PeSe: poza e facuta de Maddy [observati ca orima parte din post nu are legatura cu a 2-a?:))]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu