BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 22 februarie 2009

Sleepless night


Imaginea de mai sus i se dedica vecinului meu de la 3, pe care daca in curand nu o sa il omor cu toporishca lu mamaie, mare minune!
Deci situatia sta cam asa:
-2 cocalari, el si ea
-"petrecere"
-manele la maxim
-multi prieteni [cocalari, bineitneles] galagiosi
Si uite asa, dragi cititori [am asa ceva?] am stat noi pana la ora 4 dimineata in galagie, in minunatele ritmuri de manele...A venit bineinteles si politia, le-a dat amenda, au facut pauza de cam 15 minute [or fi mancat] si s-au pus iar pe petrecut.
Acum nu am o problema cu el, tinand cont ca intr-o zi din aceeasi casa rasunau melodii de la Guns n'Roses, doar a incepe sa aiba un rittual, asta intamplundu-se cam la 3 saptamani...
MAREA MEA PROBLEMA E: de ce mama lu' proces verbal ne chinui pe noi, oamenii normali si sanatosi la cap [unii, aseara cand am reusit sa adorm, am adormit facandu-mi planuri cum il omor pe idiot] si nu te duci intr-un club?X(
Am avut in vedere sa:
  • ii pun lipici pe clanta, pe exterior bineinteles
  • sa ii pun o petarda [din aia adevarata, care bubuie tare] in fatza usii si sa bat la usa:)
  • cand mai face asa, sa iau cutitu mamei de transat si sa merg sa-l sperii putin >:)
  • intr-o seara, sa imi bag si eu muzica, da nu ce ascult in general, sa fac o cura de metal [black, death, etc] si sa vedem ce o sa faca.
  • sa ii fac o vizita, sau mai bine, sa il vad pe strada, sa il fac cu ou si cu otet [bineinteles ai mei stiind] si sa ii fac si ochii mov eventual...
  • sa iau cartofi, cepe, oua, BORCANE etc si sa arunc dupa el cand iese din bloc

CATRE DRAGUL MEU VECIN[asta daca stie sa citeasca]:

MORI! DU-TE, FA-TE MIC-MIC, SUB O PIATRA SI MORI!

No really, vreau sa i-o fac asa frumos, sa nu ma uite:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu