BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 22 martie 2011

Cover the lie that makes you smile

Uneori imi doresc asa.. Sa plec...

Dar nu oricum.. Imi doresc sa plec si odata ce parasesc locul asta, sa fie sterse cu buretele toate amintirile persoanelor din jur legate de mine...
Cat sa nu imi simta nimeni lipsa

As vrea doar sa dispar de aici si sa apar in alt loc.. Poate as putea incerca acolo sa fac ce vreau si poate atunci chiar mi-ar iesi...

As vrea sa ramana din mine niste acorduri desirate pe portativul uitat de timp al vietii... As vrea sa schitez in creion viitorul asa cum l-as vrea eu si as vrea ca nimic sa nu schimbe asta...

...Dar nimic din ce am spus nu e posibil.. Asa ca o sa revin la noptile mele fara somn in care ma gandesc la cai verzi pe pereti si o sa va las in pace:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu