BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 14 ianuarie 2011

But it was over before it started..


So.. O sa va mai plictisesc cu prostiile mele un pic..
2011 so far are o incarcatura incredibila de optimist, dar imi e tare frica ca o sa dispara si ca cine stie ce tampenie mai fac. Dar momentan sper sa nu si incerc sa profit de optimism cat mai am. Si sunt cam bolnava right now, dar cred ca imi trece in cateva zile so everything's okaaay!
Also.. Vreau sa vorbesc un pic despre liceu, pentru ca simt nevoia sa spun asta undeva.. Eventual voi da linkul colegilor.. UGH
Deci... Desi I was scared as shit at first, e absolut genial.
Nu spun neaparat ca liceul e superb si ca profesorii sunt toti lapte si miere.. But I love my classmates. Like.. Nu suntem neaparat pe acelasi stil, dar sunt cele mai dragute persoane pe care le puteam gasi si imi e dor de ei si UGH.
Vreau sa le multumesc in special Alinei si celor doua Marii ♥

In rest I'm good. No more depression no more sadness.. NAH. I'm over it and I'm enjoying it!

And we parted...

Un comentariu:

  1. Awwwwwwww ♥
    Bai,fa-te bine mai repede ca ne e dor de tineeeee si te vreau in banca inapoi!:))

    ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere