BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 13 decembrie 2009

Un an de batut campii.




Astazi, 13 Decembrie 2009, se implineste un an de cand am creeat minunatul meu blog.
Titlul, la momentul respectiv, a fost piesa pe care o ascultam atunci, dar nu regret niciun moment faptul ca l-am ales pe asta. Nu cred ca exista un nume mai potrivit.

Blogul meu e parte din mine. E coltisorul meu, unde pot sa fiu asa cum sunt.
Bineinteles, intr-un an de zile am strans multe, foarte multe postari. Si anume 207.

Acum, trecem la capitolul Analytics:
Vizitatori din: Romania, Moldova, Statele Unite, Spania, Italia, Marea Britanie, Suedia, Franta, Mexic si Germania.
Am avut pana acum cca. 3.900 vizitatori, cam 450-500 pe luna.

Sincer, imi pare foarte bine ca am un blog, am cunoscut multe persoane super faine pe el, cum ar fi Cati, Raluca, Sasa, Anca si Mona :)

Dumnezeule, ce mult se poate schimba un om intr-un an....
Speram sa pot spune mai multe despre ziua blogului meu, insa nu pot.

La multi ani, Zi de Zi! :)

Le: Poza de la Raluca. Multumesc Ciresico >:D<>:D<

8 comentarii:

  1. La multi ani , Blogut! Ai mai imbatranit un anisor...sa ne traiesti!!

    RăspundețiȘtergere
  2. hei, la mulţi ani Bloguţ, şi îmi pare rău dacă am fost bitchy aseară, nu eram în apele mele.Oricum , la mai multe postări >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa creasca mare si voinic. Si sa se imbete muci la majorat.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani,bai blog de ciudata:))Imagineaza-ti..daca nu era blogul,noi azi nici nu cred ca am fi vorbit.
    'Pe ea o stiu de undeva...are un blog'
    :))
    Si eu te iubesc mult si mi-e dor de tine.Mi-e foarte dor de tine.Poate ne vedem saptamana asta,ca incepe vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  5. ai uitat sa spui cea mai imp informatie din anu asta e ca il citeste si maica-ta :))))

    >:D< hb.

    RăspundețiȘtergere
  6. la multi ani si spor la mai mare!!! ;) noROCK si numa' bine!!! :D

    RăspundețiȘtergere