BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 3 decembrie 2009

I'm still here.

Sunt inca aici, chiar daca nu dau semne ca sunt, totusi intru zilnic.
Pur si simplu nu stiu ce sa mai scriu...Desi vreau..

Voi spune mai bine ce imi mananca timpul in ultima vreme.

-Maine am teza la romana, marti la geografie si vinerea viitoare la matematica. Nu ma mai sperie niciuna si nici nu ma mai agit, ce-o fi, o fi. Singura care mi se pare foarte incomoda e cea la matematica. Urasc matematica.

-Ma pregatesc de plecarea la Targoviste, in saptamana in care profesorii vor avea concediu fara plata, draga de mama s-a hotarat sa mergem atunci. Voi anunta data in curand aici, cine va fi in oras sau va avea drum pe acolo este asteptat.

-Pe 13, sper ca nu v-a lasat capu cum ma lasa pe mine, face minunea asta aici de fata careia in ultima vreme i-am zis Bloguţ, 1 an. Orice surpriza este binevenita. Geez, nu imi vine sa cred ca deja a trecut un an!

-Astazi apare "Procesul" de Franz Kafka la Adevarul, mama a cerut titlul cartii pe care o vreau de "Mos Nicolae" [my ass, numa copil bun nu am fost anu asta]. Am ales "Lupul de stepa" a lui Herman Hesse, cartea fiindu-mi recomandata acum o saptamana , am decis ca asta e momentul oportun sa o iau.

-Sunt o proasta, prietenii stiu de ce.


That's all.
Urati-mi bafta pentru teze si sper ca atunci cand vin in Targoviste sa vad niste fete cunoscute.:D

Ps: Daca uitati de ziua de 13, v-ati ars. RAU.

4 comentarii:

  1. alegerea perfecta...lupul de stepa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. salut. dupa multa vreme apuc si eu sa mai zac pe blog. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Schimb de linkuri?
    Nume:Blogul omului plictisit
    http://habarnist.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Schimb de linkuri?
    Nume:Blogul omului plictisit
    http://habarnist.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere