BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 8 octombrie 2009

Music. Again.


Da ma, vorbesc iar de muzica.
Si anume despre formatii pe care le admir & piese care ma ung pe suflet.
Well. Daca va asteptati sa scriu un post luuung despre Trooper, guess what? NU!
Nu de alta, dar am deja un post dedicat special trupetilor :)

Pai, voi incepe cu una dintre formatiile mele de suflet si anume Aerosmith.

Cu ce sa incep...Well, totul a inceput cam acum 4 ani cand am auzit piesa "Pink", pe vremea aia degustand niste prostii comerciale so-called rock, am simtit cum ma loveste ceva. Imediat am inceput sa caut piese, sa ma documentez despre ei etc.
Rezultatul este ceea ce vedeti azi sub numele de Cris. [in ultima vreme se pare ca lumea ma vrea Chris, btw]
Pot spune ca din cauza lor sunt ce sunt azi.
Probabil cu totii stiti macar 'I don't wanna miss a thing', una din baladele mele preferate si totodata probabil cea care de fiecare data imi va stoarce macar o lacrima.
[sunt o muiere.]
Bineinteles, exista multe alte piese bune, preferatele mele fiind "What it takes" , "Sunshine" , "Falling in love is hard on the knees" si lista poate continua la nesfarsit.
Albumele mele de suflet sunt "Get a grip" , "Permanent vacation" si "Nine lives"
Recomand oricand :)

Alta formatie alaturi de care pot spune ca am crescut ar fi AC/DC.
De ce? Pai e foarte simplu, AC/DC sunt formatia preferata a tatei, mai tarziu devenind una din preferatele mele. E destul de normal sa imi placa, de mica auzindu-le piesele.
Ce imi place mult la ei e faptul ca mereu piesele suna a AC/DC, nu suna la fel, dar suna in modul specific trupei.
Bineinteles, in lista pieselor preferate nu poate lipsi "Thunderstruck", dar acolo mai adaug si "The Jack", "Whole lotta Rosie", "Givin' the dog a bone" si "You shook me all night long".
Cum unii din voi au observat, am fost foarte dezamagita de teapa cu Bucharest Rock Arena, inca imi pare rau, dar sper ca poate, one day, o sa apuc sa ii vad pe fratii Young cantand "Back in black" sau "Highway to hell" pe o scena Bucuresteana, oricare ar fi aia.

Next one: Queen.
Am inceput si continui cu formatii care mi-au marcat copilaria, ei bine, QUEEN, a fost una din ele.
Probabil ar trebui sa fiu recunoscatoare, pentru ca, fara Brian May, nu ma apucam de chitara, inca de mica dorindu-mi sa fiu asemeni lui [de asta my dream guitar nu e nici un Les Paul, nici un Stratocaster, e o chitara Brian May Signature, rosie]
Aici, am doua piese preferate "Killer queen" si "The miracle"
Albume: bineinteles "A night at the opera", "Innuendo" si "Queen rock Montreal"

Acum, revenind la alte formatii faine care imi plac mult:
-Nazareth: bineinteles, am realizat cat de bine canta dupa concertul din aprilie, Dumnezule, nu o sa uit ziua aia toata viata. Piesa preferata a fost si va ramane "Hair of the dog"
-Kiss- am fost socata, la inceputurile mele, de modul in care canta, nepotrivindu-se cu modul in care arata, bine, e drept ca prima melodie care am ascultat-o a fost varianta unplugged de la "World without heroes"
-Skid row: am mai zis de ei, o sa mai zic. Nu ma refer la Skid row de acum, ma refer la cel de pe vremea cand Sebastian Bach inca era in trupa. Am recunoscut ca sunt fana a genului. Bineinteles, piesa preferata ar fi "Youth gone wild" dar pe langa aia, "Wasted time" e una din preferate :)
-Queensryche: de ei am auzit de relativ putina vreme, stiam "Silent lucidity" dar nu ma interesase "autorul". La recomandarea scumpei de Cati, am inceput sa ascult si altceva in afara de "American soldier" deci am pus mana pe "Operation: Mindcrime" care e absolut superb!
-Iron Maiden: era imposibil sa lipseasca. Imi amintesc si acum prima melodie ascultata de la ei "Alexander the great", una din preferatele tatei...Superba piesa, ulterior printre preferatele mele se numara "The trooper", "Phantom of the opera" si "Fear of the dark"

Am omis multe, o sa mai scriu asa ceva curand, in special ca am 3 formatii romanesti care nu le-am pus si chiar merita, insa sunt foarte obosita si am niste lectii la chimie care ma striga sa le invat...In caz ca muriti de grija mea, sunt bine, nu ma mai doare stomacul si ziua de marti mi se pare foarte departe...Ironic totusi, mi se pare foarte aproape lansarea...Care e peste o saptamana!!!

Take care:)

3 comentarii:

  1. In primul rand, fotografia m-a facut sa zambesc.
    In al doilea rand ma bucur ca ti-am dat ideea pentru ca mi-a facut placere sa citesc.
    Maine sa imi amintesti sa iti povestesc ceva de Iris (mai exact cand am inceput eu sa ascult Iris).

    RăspundețiȘtergere