BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 2 octombrie 2009

Ce hal de zi.

Dumnezeule, nu am crezut ca o sa fiu mai obosita de atat...
A, sa incep cu precizarea ca sunt foarte racita..
Deci, asta inseamna ca mi-e rau...Foarte rau.
Pe langa asta, mama se pricepe de minune sa ma santajeze, adica a zis ca nu merg la chitara daca nu merg la scoala. Bun, am mers.
Mare greseala.
Incep cu o explicatie simpla. Eu si colegii de a 8-a tre sa ne imbracam ca niste tampiti, pe cand aia de a 5-a/6-a/7-a, vin dezmatati la scoala. Pai stai asa, cum vine asta? Noi suntem exemplele si ei sunt mai rau ca noi?
Bun. Ma urasc niste cacate cu ochi de clasa a 5-a, ma rog, si iepurii Mirelei [vara-mea de la Calarasi] sunt mai intelienti ca ele, dar nu de intelectu' lor vreau sa vorbesc acu.
Faza e ca ele mi-au luat-o in nume de rau, desi nu au motiv. Eram in curtea scolii cu niste colege discutand pe tema asta si ele s-au dat foarte lovite-n straFUNDU sufletului. Ei, guess what! Va inselati. RAU DE TOT.
Ma rog, nu le-am zis nimic. Da m-am trezit facuta in toate felurile de niste mucoase. Frate! La clasa a 5-a abia aveam curaj sa ies pana la baie, ce dracu e cu voi?
In fine, mai am si niste cacati de colegi, care btw, unii o sa citeasca asta si SPER DIN TOT SUFLETU SA SUFERITI O COMBUSTIE UMANA SPONTANA.

A,am fost la repetitii pentru cacatu ala de maine. O sa stau la palat cca 2 ore, pentru 2 piese. Bun asa, nu?
Ah,il urasc pe cocalaru taranoi de azi de la Straja.

Stiu, sunt un copil suparat rau pe lume. Da e normal...Cred.
Revin maine cu detalii despre cum a fost deschiderea anului de cursuri la Palatul Copiilor

PieS: o sa cant pe aceeasi scena pe care or sa cante Trooper. And btw, two weeks left!!! yay.

Un comentariu: