BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 5 septembrie 2009

Yee.

Ieri dupa ce am cautat aproape TOT Bucurestiul cartea lui Kafka-Procesul, am reusit!
Am gasit-o in Diverta de la romana.
Faza era ca nu ma asteptam intreband-o pe una din doamnele de acolo "Franz kafka-Procesul, aveti?" "Nu, imi pare rau"
E drept, nu s-o fi asteptat sa ma multumesc ca [virgula] cartea sa fie si in engleza...
Ideea e ca abia astept sa ma apuc de ea, probabil o incep diseara :D
Ieri am fost la o plimbare cu Lucille, incercand sa compensez faptul ca [virgula iar] Cati nu a putut ajunge mai devreme in Bucuresti :( asta e, sper sa ne vedem la lansare...
In principiu am aflat ca merg la concertul Trooper tribut pentru Iron Maiden, deci daca mai vine cineva si are chef de vorba, sa imi dea un semn sau ceva in genu'.
Ugh nu. Nu sunt deloc entuziasmata ca incepe scoala, counting on the fac that de anu asta imi pun ai mei meditator. Si da, eu pana acum nu am facut meditatii. Nici macar o ora.
Am terminat si "Autoportret intr-o oglinda sparta" si e de departe cartea mea preferata de Paler.
Cam atat momentan, revin cu o postare destul de curand, sper.
Ah si niste Keywordsuri:

Inorogi trooper: Foarte funny. Se pare ca am cele mai multe search-uri la chestia asta.
7 cacat megapixeli- Multumesc,Lucille.
Benzi desenate dupa baltagul - Nu. Chiar nu.
Faze tari de razi de mori - Ai o problema cu "De" sau mi se pare mie?
Izvorul noptii continut de idei- N-am.
M. Eminescu poezii Craiasa din povesti rezumat - Nici din asta.
Ma sperie oamenii - Nasol de tine.
Poti caracteriza o carte dupa coperta ei - Sau nu.
Povestire pe scurt moby dick - Citeste si taci.
Poze stay metal forever - Am.
Stay metal forever kinethics andrei- Nu-i aici...cred.
Thunder chris inorogi metalisti - Multumesc lucille, din nou.
Am urechea infundata thunder chris - Nu, thunder chris nu mai are urechea infundata de mult. Si nici nu mai face aspiratii.
Simona sensual ministrul invatamantului - Asta se intampla acum cateva zile, la ora 2, eu vorbeam cu Lucille la telefon si ea ma googlea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu