BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 9 septembrie 2009

Leapşă.

De la Maria.


Ziua cea mai frumoasa:
Cand o sa fiu cu The one...Daca o sa se gaseasca un tampit si pentru mine...Doar eu, el si o pajiste. Eventual sa ma sarute pe frunte si sa isi plimbe mainile prin parul meu. [Da, Cris. is a hopeless romantic.]
Cel mai mare obstacol: Sa trec peste incapatanarea mea si sa imi calc pe inima
Cea mai mare greseala: Sa cresti.
Radacina tuturor relelor: Ignoranta
Distractia cea mai placuta: Aberand. Cu lucille. La miezul noptii. Funniest thing on planet.
Cea mai mare infrangere: Cand cad plasa sentimentelor mele. De multe ori inima imi conduce creierul.
Cei mai buni profesori: De engleza.
Prima necesitate: Pufos.
Ceea ce te face cel mai fericit: Sa stiu ca cineva tine la mine. Am fost injunghiata pe la spate si lasata balta de prea multe ori, that's why.
Cel mai mare mister: De ce trebuie sa iubesc.
Persoana cea mai periculoasa: In general cei care se cred periculosi, au multe slabiciuni.
Cel mai rau sentiment: Depression.
Cel mai bun cadou: Ceva daruit de o persoana la care tin, sau pe care o respect. In mod special o carte ar avea un efect frumos.
Lucrul cel mai de valoare: Totul e trecator...
Calea cea mai rapida: Calea pe care o stii deja.
Sentimentul cel mai placut: Sa te stranga cineva in brate. In cazul meu, mai e ceva, cineva sa ma pupe pe cicatricea de la tampla stanga [long story]. Tata face asta si mereu, dar mereu, imi da fiori pe sira spinarii.
O protectie efectiva: Mainile
Cel mai bun remediu: In pat. Ascultandu-mi formatia preferata, Vocea solistului ma calmeaza mereu, indiferent de moment.
Forta cea mai puternica: Dorinta.
Persoanele cele mai necesare: Cele sincere.
Lucrul cel mai placut dintre toate: Freedom.

Se duce la oricine o vrea, de preferat sa o faca Capsă si inca o persoana, sa fie macar 2.




Le: Ty, Nyappy-chan.

Prima amintire - Era sa ma calce un tramvai acum mult timp, intr-o iarna si eu ma uitam ca proasta.
Prima poza in afara de cea de la botez - Am o tona de poze de cand eram mica, inclusiv una in care mamaie ma spala in chiuveta din bucatarie [i have a crazy granny, that's why i love her]
Prima jucarie – Am avut o maimuta gigant si toata lumea era "WOW" cand o vedea.
Prima rochita - Una alba. Cu dantela. Bleah thing.
Prima bataie – Va las sa ghiciti... Cu vara-mea! Imi luase suzeta:| Am si poze cu chestia asta.
Prima carte citita - Winnie pooh-4 ani. Si se mai intreaba lumea de ce citesc la varsta asta Paler si Kafka.
Primul film vazut - Frumoasa si bestia. Ma rog, animatie.
Prima bicicleta - Nu i-am dat niciodata rotile ajutatoare jos, dar trebuie sa invat pana la 18 ani so my dad will buy me a motorcycle. A fost pe la 4 ani, una rosie. Il alergam pe tataie cu ea. Si aveam o sufragerie asa mare in apartamentul vechi, ca puteam sa ma plimb cu ea in jurul mesei. I was so happy *sigh*
Primul cucui - Intru in usi de cand ma stiu, credeti ca eu mai tin minte care a fost primu?
Primul lucru gasit – O jucarie in parc. Era uitata.
Primul lucru inapoiat - Jucaria de mai sus...
Primul dinte pierdut - Scos de o asistenta pe aici, cand am realizat ca de banii aia imi iau ceva bun, am inceput sa ii scot singura.Too bad i was a pussy and my teeth grew crooked. De asta am acum aparat.
Prima chestie de care mie rusine sa imi amintesc – Bai, mi-e jena sa ma gandesc la faptu ca atunci cand am fost in putinele mele zile de gradinita, cand ne punea sa dormim, eu ma bagam sub patura si plangeam.
Primul contact cu animalele – Testoase. Doua. Una a doua zi "dormea cu burta-n sus"
Primul caine – Blackie, 5-6 ani, corcitura de cocker, mi-e dor de el.
Prima poveste - Ceva cu o turta...o coca. care mi-o zicea mamaie la masa.
Primul job – Fata de face teme la engleza.
Primul joc de noroc – Razboi pe bani.
Primul lucru pe care l-am spus cand am venit de la scoala in prima zi – "Nu imi plac colegii!"
Primul sarut – Pas.
Prima poveste scrisa – Compunere clasa 1.

Leapsa merge la Maria.

3 comentarii:

  1. Nu arunc cu pietre la prima,promit :-".
    In rest e ok .
    Totul :].
    Acum o fac si eu ;;).

    RăspundețiȘtergere
  2. Si tu ai cicatrice la tampla? Si eu :))...ma daduse una cu capu' de banca :))
    Tare leapsa ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu ma bagam sub patura si boceam;)) tare faza cu mamaie care te spala in chiuveta=))
    Mereu ma binedispune blogu tau>:D< [adriana]

    RăspundețiȘtergere