BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 22 august 2009

Ma declar satula.

Oficial, mighty Cris. se declara satula.
M-am saturat sa am incredere in oameni.
M-am saturat sa imi fie ascunse lucruri.
M-am saturat ca eu sa fiu sincera cu "prietenii" si ei sa nu fie sinceri cu mine.
De ce?
S-a intamplat ca acum ceva zile [nu imi pasa acum cate] sa ma cert cu asa zis buna mea prietena A.
Ok. Inteleg, cu totii avem problemele noaste, dar m-am saturat mie sa imi pese mereu si altora sa nu.
Mai rau, m-am saturat sa fiu ignorata fara motiv.
Bine, chiar va rog, ignorati-ma. Dar macar veniti cu un motiv bun si plauzibil pentru care merit sa fiu ignorata.
M-am saturat sa fiu ultimu cacat mereu si m-am saturat sa isi stearga lumea picioarele pe mine de parca eu nu am sentimente.
Fratilor, wake up. Traiesc si eu.
Nu stiu de ce scriu asta aici, probabil multi dintre voi acum ma considerati o idioata...
Nu, de fapt ma considerati mai idioata acum decat inainte.
Asta e. Mighty Cris. e o idioata fara limite pentru ca spera in "prieteni" si pentru ca nu se invata dracului o data sa nu mai tina la nimeni.
Bine mi-a spus cineva acum ceva timp ca "sunt prietenii de o saptamana, o luna, un an, dar tu esti principala asa ca ai grija de tine"
Da cum, sa ma invat eu minte? NEVER.
Sunt oficial plina de nervi.
Totusi maine e concert, deci mai bine ma calmez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu