BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 30 august 2009

AAAAARGH!

Sunt plina de nervi. Da plina rau.
Gen, in fiecare zi bantui pe hai5 si vad tot felu de "kizi" trendi-flendi care isi fac poza in oglinda/baie whatever the fuck it is cu un DSLR!
Fratilor, sunteti PENIBILI!
Adica, ok, inteleg sa iti faci poze in oglinda cu un aparat ca al meu de 7 cacat megapixeli [da, Lucille, iti dau copyright] da nu cu un dslr.
De ce? Pentru ca mi se pare inutil, nu fac decat sa se dea mari, oricum toti astia trendi flendi sufara de un snobism cronic crunt.

Si ma mai enerveaza ca imi moare telefonu usor, tre sa ii schimb bateria.
Da faza e ca am stat vreo 2 zile la bunica-mea [i love her, first of all, second, e ziua ei si cum vara-mea da din an in paste acolo, eu m-am dus sa o vad] si ma rog, am vorbit o ora si ceva cu Lucille, ca dupa sa imi moara telefonu.
A da, si m-au strigat in toate felurile pe strada, mesaj pentru retarzii care au facut asta: Sper sa muriti inecati cu semintele care le scuipati pe jos.
Am vazut vreo 2 burti din alea iar, ca sa ma apuce si mai rau nervii, adica una din burti avea propietar o ceafa lata, imbracat in tricou cu plasa [imaginati-va cum mi-a reactionat retina in momentu ala] si cealalta burta era a unei proaste care a bagat in ea pana a crapat, immbracata in tricou roz din supraelastic...
Si cand te gandesti ca eu imi iau tricouri largi doar pentru niste kg in plus si nici alea multe...:I

Ah, mi-am verificat analytics-ul iar.
Iar am mai primit vreo 2 search-uri la Inopia...
Thunder-Chris-> Sunt multi oameni nebuni care nu au pe cine cauta pe google, sper. Nu vreau sa ma trezesc ca vine lumea la mine "A! tu esti thunder-chris?"...Am patit-o o data cu "pe ea o stiu...Ai cumva un blog?" [persoana in cauza sa se simta]
Jocuri cu barbie si inorogi-> Ok, la chestia asta mi-a picat fata. Cand cacat am scris eu de barbie sau inorogi? Sau de jocuri?:|
Thunder Chris Blog-> Da, aici, prezenta, da totusi, intrebarea e DE CE CACAT MA TOT CAUTI CAND STII CA-S THUNDER-CHRIS?

2 comentarii:

  1. ce plm e supraelastic?
    si de cand pinky-sweet are problema cu rozul?
    decat sa te plangi atata pe blog mai bine fa ceva util si pune capat suferintei tale

    PS:condoleante telefonului tau nu puteam sa dorm din cauza asta :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Recomand camaradului Rick Dexu'. Nu e scump si se dovedeste a fi util, daca mi se va scuza ironia deloc fina.
    Hai...sa nu zici ca nu am inima...iti spun eu ce-i cu supraelasticul. Este un material de cacat, din care se fac toalele alea originale D&G care se vand cu 200 de mii in Europa, la periferia orasului.
    Ma bucur ca ti-am fost de ajutor.

    PS: Cand nu iti place o pagina web...try this: Ctrl+W
    Face minuni.

    RăspundețiȘtergere