BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 29 iulie 2009

Summer.






I'm back.
Desi, dupa experientele petrecute, am venit acasa nu tocmai entuziasmata...
De ce?
Pai, e foarte simplu.
In o saptamana s-au petrecut destul de multe lucruri, cat sa doresc sa raman acolo.
Nu, nicidecum pentru mare, mare nu a fost deloc in joc.
Ma refer la faptul ca s-au legat prietenii acolo.
Am stat in camera cu draga de Alexa.
Bine, Uraganul Katrina [sau taifunul cretina, cum i-am spus noi] ar fi mic copil pe langa ce am avut in camera.
Am avut haine peste tot, s-a ragait ca la concurs, s-a ras pana la orele diminetii. Nopti nedormite, seri pline de distractie, mult drag si multe peripetii.
Seara ne furisam in camere si incepeam distractia.
Teoretic ora noastra de culcare ar fi fost ora 11:30.
Ei bine, in primele 2 nopti, am dormit 6 ore puse cap la cap.
Mancarea a fost una din sursele de amuzament. Desi cel mai des, buda e sursa de inspiratie, la noi a fost masa. Masa, unde cartofii erau nelipsiti. Daca nu erau la pranz, erau seara. Desi se putea sa se intample ca atat la pranz cat si seara, sa fie cartofi.
Ca tot am adus in discutie subiectul "buda", la noi in buda mirosea a mort. Probabil era de la fluturii de noapte gazaati cu deodorant de catre mine, oricum, mirosul a dus la una din multele glumite, care cand intram in baie si dadeam de miros ziceam "Cine e ba mortu din cada?"
Am cunoscut cele mai extraordinate tipe pe care le-am cunoscut in mult timp. O sa le prezint pe foarte scurt aici:
Lucia: A.K.A. Blondie/Barbie/Blonduta/Lulu/Lucille-> era imposibil sa nu incep cu ea, stiu ca va citi asta, pentru ca de altfel, de aici ma si stia. Lucia e o persoana adorabila, are un suflet mare. De fapt noi am presupus ca are vreo 6 suflete fiind foarte dragastoasa si simpatica.
Anca: A.K.A. Ancuta-> Anca nu e deloc o Ancuta, fiind cam cu jumate de cap mai mare ca mine.
Anca e o enciclopedie de glume, glumele ei ducand la multe inside-jokes-uri care amuzau toata tabara si ne dadeau lacrimile de la ele. Cele mai bune bancuri si cele mai uzate, au fost cele cu scufita rosie.
Teo: Pe Teo s-a intamplat sa o vad mai des, insa niciodata nu am intrat in vorba cu ea. Nu stiu de ce, dar acum stiu ca am facut o greseala, Teo e genul de persoana care iti sare in ajutor oricand ai nevoie.
Ximena: A.K.A.: X-mena/Izmenia-> Ea e sufletul grupului, probabil cea mai energica dintre noi, ne face mereu sa zambim fiind la randul ei mereu zambitoare.

O sa imi fie dor de ele, pana ne om revedea. Revederea sper sa se intample curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu