BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 18 mai 2009

Vineri:D

Vineri, la Hala de Muzica, concert CARGO!
Sunt foarte, foarte incantata, tinand cont de faptul ca nu i-am mai vazut de muuuuuuult timp.
Sper sa cante piese ca "Ziua vrajitoarelor", "Tepes", "Ielele", "Astazi si maine" sau "Destin" [cea din urma fiind preferata mea.]
Sper sa ii conving pe parintii mei sa mergem, tinand cont de nota de la teza.
Si mai sper sa nu uit aparatul, hartiile si pixul acasa, cum am facut data trecuta. As fi uitat si aparatul daca nu mergeam cu mama care are grija mereu sa nu il uit, deh', ma emotionez foarte tare si devin uituca.
Ah! am sa imi scriu pe mana sa pun blitzul dinainte, sa nu mai patesc la fel ca data trecuta.



De asemenea, locatia este una care imi va trezi multe amintiri placute, legate de concertul care a fost pe 26 aprilie, stiti voi care ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu