BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 3 mai 2009

Teze.

Da, de marţi încep cu tezele.
Chestie care mă sperie groaznic.
Prima teză e pe 5, la Română, urmată de cea la mate, pe 13.
Azi, după ce că mi-a fost GROAZNIC de rau, a trebuit sa invăţ.
Ok, hai, teza la romana o scot cum o scot, da ce fac cu aia la mate?
I mean, matematica nu e nici pe departe punctul meu forte, prefer chimia.



Pentru relaxare, o leapşa:


A to Z thingie
A
-Age:14 .
-Allergic: ciuperci.
-Animal: pisica.
-Actors: nu am unu in mod special.

B
-Birthday/Birthplace: 19 aprilie, spital.
-Best Friends: am, da, Cris are best friends, o parte îi găsiţi în blogroll.
-Body Part on opposite sex: ochii si mâinile.
-Best Feeling in the world: ăla de dineaintea concertelor, emoţie+fericire+nerăbdare.
-Best weather: ploaie sau soare cu vant.
-Been in Love: yup.
-Been on stage?: oho, şi de câte ori.
-Believe in yourself: kinda.
-Believe in life on other planets: maybe.
-Believe in miracles: not really.
-Believe in magic: like...iepuri din joben? nu.
-Believe in God: yeah.
-Believe in Satan: kinda.
-Believe in Santa: şi in zâna măseluţa [prietenii ştiu de ce].
-Believe in Ghosts/spirits: yup.
-Believe in Evolution: ironically, yes.

C
-Candy: yup, anytime.
-Color:negru, albastru,verde,portocaliu.
-Cried in school: da.
-Chocolate/Vanilla: both.
-Chinese/Mexican: romanian.
-Cake or pie: depinde.
-Countries to visit: U.K.

D
-Day or Night: Night
-Danced: Da.
-Danced in the rain?: a fost mai mult o fugă ... Nu vreţi detalii, vă asigur eu.
-Danced in the middle of the street: nu.

E
-Eggs: omletă.
-Eyes: ultima dată când am verificat, aveam 2.
-Everyone has: o obsesie.[şi acum îmi sună în urechi "fană obsedată"]
-Ever failed a class?: nope.

F
-First crush: clasa 1.
-Full name: Constantinescu Cristina Camelia [numai 2 persoane îmi zic camelia.].
-First thought waking up: "Dimineaţă? DEJA? oh damn."
-Food: mancarea de cartoooooooofi.
-Fruits: mere, pere, piersici, nectarine...

G
-Greatest Fear: eşec,melci,clovni.
-Giver or taker: depinde.
-Gum: orice care nu are gust de plastic.
-Good luck charms: inelu de la mama.
H
-Hair color: very dark brown.
-Height: 1.68 :[ sunt aşa mica...
-Happy: yup:)
-How do you want to die: nu imi pasă, zau.
-Hate: pitzi,coca şi alte specimene eşuate în special emolărimea.

I
(In guys)
-Ochii: de preferinţă 2
-Hair Colour: nu îmi pasă.
-Height: nu contează, atâta timp cât nu am fi în antiteză.
-Clothing Style: ...wtf?
-Characteristics: funny. destul spus.
-Ice cream: choco.
-Instrument: chitară electrica/bass.

J
-Jewerly:cercei, inele, lanţuri [alea de pantaloni includded].
-Job: tattoo artist.

K
-Kids: no thanks.
-Keep a journal?: i have a blog. pentru ce mi-ar mai trebui un jurnal?

L
-Love: music [asta până mă face solistu formaţiei preferate, "fană obsedată"], tattoo's, rains.
-Letter: e-mail. mai rapid.
-Love at first sight: no.

M
-Milk flavour: O_O exista aromă pentru lapte???
-Movie: orice, mai puţin horror.
-Marriage: ...
-McD's or KFC: none. chinuie animalele de pomana. nu mai mănanc acolo ever

N
-Number of Piercings: 5...soon 6.
-Number: 13, 67.
-Nickname: C, Cris, Cri-Cri, Copilu',Cami[pt profu de sport], Cateta-Cateta [pt ăla de mate].

O
-One wish: să fiu tattoo artist

P
-Place you'd like to live: intr-un apartament undeva in Londra.
-Pepsi/Coke: both.

Q
-Questionnaires: maniac.

R
-Reason to cry: many. "Cantecul lebedei" live, inclus.
-Roll your tongue in a circle?: pot să fac multe chestii cu limba:))

S
-Song: cam toată discografia Trooper, Cargo, Ac/dc şi Iron Maiden. Recent adăugam şi ceva Nazareth, Helloween şi Doro.
-Shoe size: 39 jumate/40
-Slept outside: înca nu...da mai am timp
-Seen a dead body?: nope.
-Shower daily?:yep.
-Sing well?: kinda.
-Scientist need to invent: the time machine.

T
-Time for bed: dacă mă apucă vorba cu diverse persoane [vezi blogroll again], pe la 1/2. dacă nu, pe la 23
-Thunderstorms: anytime.
-Touch your tongue to your nose?: nu pot, am nasu mic.

U
Understanding: sometimes.

V
-Vegetable you hate: many.
-Vegetable you love: roşii,castraveţi, ardei gras etc.

W
-Weakness: imi pasă prea mult.
-When you grow up: i will be a great tattoo artist.
-Who makes you laugh the most: cati si andu, în special când discutăm de trooper=))
-Worst feeling: ugh...dunno.
-Where do we go when we die?: ...
-Walk with a book on your head?: no:(.

X
-X-Rays: no.

Y
-Year it is now: 2009.

Z
-Zoo animal: kittiieeeee...pardon, leu:D
-Zodiac sign: berbec. da, sunt căpoasă.


Merge mai departe la Cati, Saşa şi Andu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu