BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 7 mai 2009

:D

S-a dus şi teza asta.
Aseară nu am dormit decât două ore şi am visat nişte chestii muuuuuult prea dubioase ca să le pun aici.


Sărim peste asta.
Bă, eu cred că am o problemă. Cred că sunt magnet pentru proşti, zău, şi pentru babele cretine.


TOTI proştii din cartier se leagă de mine. Pe mine deja nu ma mai doare, in special ca s-a restaurat pacea şi au revenit la ideea că-s "satanistă".
-la faza asta îmi place să îi ameninţ cu cine ştie ce ritualuri inventate de mine, se cacă pe ei.-
Aşa, dar, cum cineva smart mi-a zis acum ceva timp, "proştii mor de ciudă când sunt ignoraţi"
[pe persoana respectivă o gasiţi la mine în blogroll. Nu vă zic cine e, vă las să fierbeţi]


Pe langă asta. Pe mine mă enervează babele, nu, nu babele alea gen buni [am o bunica care rulează]
Babele alea care sunt tot timpul în transportul în comun, care put a branză+naftalină, care te ameţesc de neuron cu ideile lor comuniste, care se uită la tine ca la avioane, pentru că eşti altfel, care îţi lovesc chitara ca ele vor sa urce pe scaun si vezi doamne, nu pot ocoli...Ştiţi voi, specimenele alea.

E, ăsta e al doilea talent al meu. Le atrag mă. Adică, parcă s-au vorbit să se strangă la mine TOATE.
Băi, şi hai, că se strâng se strâng, asta e, le ignor, respir pe gura să nu simt mirosu şi asta e.
Da' când încep să îşi facă repertoriul...

Da, urasc boşoroagele.

Ma enervează şi tipele alea care vând la covrigării/patiserii/fornetti, care când le ceri să işi mişte fund ala mare şi gras de pe scaun şi să vină să te servească se uită la tine în sictir şi eventual iţi trântesc replica cu "N-am rest".




Grr.


PeSe1. Sunt mândra posesoare a unei noi găuri în urechi, de data asta în cartilaj, povestesc maine tot.
PeSe2. Sâmbătă se anunţă dezmăt, vine Cati şi o iau la o tura prin Bucureşti. Abia aştept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu