BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 6 mai 2009

Candy

Dupa o luuuuuuuuunga discutie cu Sasa despre bomboane, am zis ca-i bine sa scriu aici cateva din preferatele mele.
Incontestabil, preferatele mele sunt...

M&M's: bune cu ciocolata, alea cu alune sunt cah [nu imi plac alunele]


Skittles: cand eram mica, bagam in mine cate o cutie pe zi, acum nu se mai gasesc, sper sa primesc portia cand vine Sasa in RO.


Tic-Tac: de portocale. Nu are nevoie de mai mult. Cine nu a mancat vreodata Tic-Tac, poate sa se duca sa se spanzure de chiloti.


Mentos: cu toate fructele. Am incercat si varianta cu grapefruit sau pepene, au gust de sapun ultimele 2. Plus ca e mega fun cand le bagi in Cola :D


Nerds: am mancat de la o colega, Larisa, cand i-au adus niste rude bomboane din astea cu struguri si capsuni. Frate, erau geniale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu