BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 27 aprilie 2009

Last night: Trooper & Nazareth

Da, aseară a fost mult aşteptatul concert Nazareth.
Desigur, eu am fost acolo pentru deschidere, nicidecum pentru Nazareth.
Trooper au cântat:Doar a mea, Tari ca munţii, Highway to hell [cover, duh], Înapoi şi înca 2 piese care nu pot să mi le amintesc.
Chitara Balaurului, de data asta a fost un Gibson Explorer negru, Popa a avut Les Paul-ul negru şi Oscar a avut binecunoscutul lui Bongo.
Am rămas uşor dezamăgită la "Doar a mea" la partea cu "la revedere, proasto, adio, am plecat" când publicul nu a cantat...Oricum, interpretarea lor a fost foarte tare.
"Tari ca munţii" a fost piesa care m-a nimerit, fiind una din piesele mele preferate...
"Înapoi" a fost iar o piesă la care mi s-a părut că publicul a fost cam rigid, poate e doar părerea mea, nu ştiu, aşa mi s-a părut mie..
"Highway to hell" a fost o surpriză pentru mine, la repetitii am auzit "Dispari din ochii mei" şi mă aşeptam să o cânte pe aia,  dar a fost o surpriză plăcută, la care m-am distrat foarte tare.
Am facut poză cu Coiotul, care m-a recunoscut de pe formulul Trooper şi eu rămăsesem "O_O"
Oscar ne-a vazut :D şi mă bucur de asta.
A fost foarte tare deschiderea.
La Nazareth, am recunoscut ca ştiu doar 3 piese [shame on me.]-Dream on, Love hurts si Hair of the dog.
Le-au cântat pe toate 3, la "Hair of the dog" a fost un moment foarte fain, în timp ce cântam, Pete Agnew, s-a uitat la mine şi pentru câteva momente am "cântat" împreuna :D totul sfârşindu-se cu un zâmbet din partea lui [moment care mi-a înmuiat crăcanele]
La "Love Hurts" toată sala a început să cânte, s-au aprins brichete & co.
"Dream on", a fost de asemenea foarte bine primit de sală, întâmplându-se cam aceleaşi lucruri ca la "Love Hurts"
În afară de melodiile pe care le ştiam, mi-a plăcut foarte tare "Java Blues".
Concertul s-a auzit bine, per total, a fost la un moment dat o mică problemă tehnică, dar s-a rezolvat şi Nazareth au revenit pe scenă pentru înca câteva melodii, încheiand cu un bis.
Totul a fost foarte fain, atmosfera bună, public relaxat, muzicieni talentaţi şi locaţie cu o sonorizare destul de bună.



Concert nemaipomenit. Sper sa repet experienta asta cat de curand, nu neaparat cu Nazareth.

Mâine am să pun şi pozele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu