BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 1 aprilie 2009

Azi.

Tinand cont ca azi nu a fost luni, nu inteleg de ce totu a iesit un rahat.
Probabil e una din zilele alea in care soarta isi bate joc de tine, pe toate partile.


Sa incepem.



Ma trezesc la 9 fara un sfert [ora mea de trezire fiind 8 SI un sfert, stiu ca exagerez da juma' de ora tot conteaza].
De ce m-am trezit?
A inceput pisica sa faca ca toti dracii prin casa.


Buuuuun.


Constienta ca trebuie sa imi invat ca sunt varza cu carne la franceza ma apuc sa invat, pana imi tocesc creierii.

Asta ca la ora de franceza sa nu mai dau test.


Azi, dragii mei colegi, care cand e vorba de dat 10 pe moca, ar da o mana si-un picior.
Propunerea profei de Biologie, a fost sa aduca OCHI![da, ochi,de animale!!!!!!] Pentru colega noastra, oana care trebuie sa se pregateasca de olimpiada.

Acum faza nasoala, e ca in caz ca nu stiati deja, desi sunt sigura ca am mentionat, eu sunt lacto-vegetariana, deci ma opun taierii animalelor sau oricarui lucru care are de a face cu moartea unui animal [inclusiv testarea pe ele.].


Si ce se gandesc dragii mei colegi?

Hai sa radem de Cristina, ca ea nu suporta si sa o chinuim cu ochii.

Am inceput sa urlu si sa fac scandal pe acolo....:-s



Sunt foarte traumatizata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu